onsdag 4. februar 2009

da man var ung

15. juli 2003 kl. 19:49

jeg har for mye blod og for lite alkohol i kroppen, men med støtte fra ringnes skjærgårdspils skrider jeg modig fremover mot verdens ende.

de hvite hus på norges sørkyst skremmer meg, gi meg ei flaske sprit!

16. juli 2003 kl. 19:17

og så utrolig deilig det er å bli så full og så menneskevennlig, men allikevel ikke ha den store angsten idag, bare sose rundt en dag i sola, løpe som et helvete ut i små kalde bølger og nesten sluke halv fjorden for man glemmer å ikke le under vann, drikke liter med farris og fnise av overtrøyte og dagenderpåhumør, henge med venninde og bare prate piss, kan dere leken hva sa du? den er fantastisk, det kribler i magen jeg har lyst på mer, kan noen gi meg en latter til?

17. juli 2003 kl. 11:26
-----
if I should call you up, invest a dime
and you say you belong to me, and ease my mind,
imagine how the world could be, so very fine,
so happy together


23. juli 2003 kl. 00:42

bare noen å tenke på, det hadde vært hyggelig.

jeg hungrer etter noe. mon tro hva det er.


25. juli 2003 kl. 14:50

....
well, let me tell you about the way she looked,
the way she acted, the color of her hair
her voice is soft and cool
her eyes are clear and bright
but she`s not here
....

26. juli 2003 kl. 12:50

men så var hun der og hele kvelden ble noe annet.

hva, om jeg vil gå, neida absolutt ikke, sa jeg det istad, åh, det var bare tull, nei kan vi ikke ta en øl eller ti til her, mhm, vil du ha en øl kanskje? jeg kjøper se her, værsågod.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar