lørdag 10. januar 2009

fu i fang

Når jeg våkner ruller jeg meg over på siden og sniker meg sakte inn mellom armen hans og overkroppen. Jeg drar med meg puta slik at det ikke skal bli for tungt, og så ligger jeg helt stille og kjenner på varmen, mykheten, sammen-heten. Han lukter seg selv, det er en spesiell lukt som bare han har, som gir meg kriblinger i kroppen, jeg blir myk i hele meg, jeg lukker øynene og bare lukter på ham. Min elskede.

Jeg ruller meg over på siden og lakenet er kaldt og hardt mot søvnhuden min. Jeg vet hvor han skulle vært. Jeg vet at han ville sukket, morgensukket og strekt litt på seg. Jeg løfter hendene mot ansiktet hans som ikke er der, og kjenner hvordan jeg leppene hans føles mot mine. De er store og myke. Vi åpner ikke munnen, vi har begge svovelånde, men jeg kjenner leppene hans, barteforsøket stikker når jeg lar munnen min gli frem og tilbake.

Fantasien glir sakte bort, jeg kniper øynene mine hardt igjen.

Jeg ruller meg over på siden og kjenner hvordan han ville dratt meg mot seg, vi ligger fu i fang. Det blir varmt og svett mellom hud mot hud. Jeg drar dyna inn mellom mine bein, jeg strammer magemusklene, og så ligger hele meg inntil hele ham. Fra nakke nedover ryggen, rumpa mi passer perfekt i fanget hans, lårene mine knebøyen min dekker hans, leggene mine tvinner seg mellom hans hårete tynne. Helt helt inntil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar